Juster budskapet og bli en mer attraktiv arbeidsgiver
Jeg har selv har hatt ansvaret for employer branding i en større virksomhet, og vet hvordan hverdagen er. Det er høy aktivitet i perioden august og gjerne frem mot slutten av april. Mai og juni er gjerne de to månedene der en har mulighet til å gjøre opp status og gjøre de justeringene som trengs før neste sesong.
Samtidig har tiden en tendens til å sluke oss, så ofte er vi sent ute med å planlegge akkurat dette arbeidet. Og når vi får rapporter fra enten Karrierebarometeret eller Universum, ender vi bare opp med gå gjennom resultatene uten å få gjort de justeringene som gjør de verdt pengene.
Vi har heller ikke behov for store merkevareprosesser, for vi har ganske mye på plass allerede. Det vi trenger er mindre justeringer, nye historier og en plan for hvordan disse skal formidles i neste periode.
Så hvordan kan jeg hjelpe dere med dette til en overkommelig pris? Klikk på bildet under for å laste ned presentasjonen, så kan dere se både forslag og pris.